
Ayşen AKALIN
Sunum Konusu:
Dolaysız Marka Ekonomisi
Panel Zamanı:
29 Kasım 2019 10:30 - 11:00 Gordion Salon
Biyografi:
Eczacıbaşı Medya Planlama ve Satınalma Müdürü, IAB TR Başkan Yardımcısı, RVD Başkan Yardımcısı, RÖK Başkanı
1993'te Mimar Sinan Üniversitesi İstatistik Bölümü'nden mezun oldu. 1993-1998 yılları arasında Leo Burnett'te önce medya planlama asistanı, ardından medya planlama uzmanı olarak çalıştı. Ardından Procter&Gamble AOR, Philip Morris, Singer Mobilya ve Dikiş Makinaları'na hizmet verdi. 1998'de Eczacıbaşı Holding'e geçti. Eczacıbaşı Topluluğu Tüketim Ürünleri için medya planlama ve satın alma uzmanı olarak çalışmaya başladı. 2000'den itibaren tüm topluluk ürünlerinin planlama ve satın almasının sorumluluğunu üstlendi. Halen görevine Medya Planlama ve Satın Alma Müdürü olarak devam ediyor. Ayrıca, Reklamverenler Derneği ve IAB TR Yönetim Kurulu Üyesi olarak Başkan Yardımcılığı, Reklam Özdenetim Kurumu başkanlığı görevini de yürütüyor.