...

İLETİŞİM

ULUSLARARASI ANKARA MARKA BULUŞMALARI

ANKARA TİCARET ODASI
Söğütözü Mah. 2180 Cad. No:5/A
Söğütözü - Çankaya / ANKARA

CEO EVENT
Next Level Ofis Kule, Kızılırmak Mh. Dumlupınar Bulvarı
Bina No: 3/A Kat:27 No:127
Balgat / Çankaya / Ankara
0 (312) 201 81 00 info@markabulusmalari.com.tr
Halil İbrahim ZEYTİN

Halil İbrahim ZEYTİN


Sunum Konusu:
Tüketici Öldü Yaşasın Türetici
Panel Zamanı:
29 Kasım 2019  15:30 - 16:15 Angora-A Salon
Biyografi:
Araştırmacı, Akademetre Research’ün Kurucusu
PR Yoluyla Marka Değeri Yaratma ve Marka Değer Ölçümü -PRmetre-  konulu tezi ile Doktor unvanını aldı. 1997 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde öğretim görevlisi oldu.  2005 yılında Marmara Üniversitesi İletişim fakültesinde Dr. Öğretim Üyesi kadrosunda başladığı görevi sürdürmektedir.  2006-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanlığı yaptı.  Halen Marmara Üniversitesi’nde araştırma ve pazarlama dersleri  vermektedir. 1994 yılından bu yana pazar ve kamuoyu araştırmaları ortaya koymaktadır.  Kalitatif araştırmalar konusunda yaptığı çalışmalara paralel olarak,  Kantitatif modellere dayalı uygulamalar da gerçekleştirmektedir.  Halen gerçekleştirilmekte olan ve haftalık  250 bin ürünün fiyatının analizini içeren dünyanın en büyük fiyat araştırma çalışması “Pricinp Panel” ve e-ticaret platformlarındaki 15 milyon ürünün anlık biçimde analiz edildiği “VanillaPrice”ı modellemiştir. Marka,  reklam, tüketici davranışı,  imaj ve algı,  kurumsal itibar konuları,  başta olmak üzere pazar ve pazarlama araştırmaları uygulamakta ve söz konusu  alanlarda uluslararası bir çok kuruma danışmanlık yapmaktadır. Türkiye'nin en büyük  araştırma şirketlerinden Akademetre Research'ün kurucusu olan Halil İbrahim Zeytin Türkiye Araştırmacılar Derneği'nin halen Yönetim Kurulu Üyesidir.